Google Search

Advertisement

Rabi Pirzada | Video Leaked News - FIA Report | URDU

پاکستانی گلوکارہ ربی پیرزادہ نے ہفتہ کے روز وفاقی انویسٹی گیشن ایجنسی (ایف آئی اے) کے پاس شکایت درج کروائی تھی جنہوں نے سوشل میڈیا پر اپنی نجی ویڈیوز اور تصاویر لیک کرنے والے افراد کے خلاف کارروائی کی۔
Rabi Pirzada | Video Leaked News - FIA Report | URDU
Rabi Pirzada | Video Leaked News - FIA Report | URDU

اس ہفتے کے شروع میں نجی گلوکار کی نجی ویڈیوز اور تصاویر منظر عام پر آنے کے بعد ربی نے معاملے سے نمٹنے کے لئے ایف آئی اے کے سائبر کرائم ونگ سے رابطہ کیا۔

ایف آئی اے نے تصدیق کی ہے کہ اسے ربی پیرزادہ کی شکایت موصول ہوئی ہے۔ قانون نافذ کرنے والے ادارے کا کہنا ہے کہ اس معاملے کی تحقیقات کا آغاز ہوگیا ہے اور وہ پیر کو فیس بک کو ایک خط لکھے گا ، جس میں سوشل میڈیا ویب سائٹ پر زور دیا گیا ہے کہ وہ اس شخص کی تفصیلات ظاہر کرے جس نے نجی میڈیا کو سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر لیک کیا ہے۔

ہفتے کے روز ، سوشل میڈیا پر متعدد صارفین گلوکار کی حمایت میں سامنے آئے۔

متعلقہ: میشا نے ربی پیرزادہ کی پشت پناہی کی ، گلوکار کی نجی ویڈیوز لیک ہونے کی مذمت کی

مقبول گلوکارہ میشا شفیع اور ان کے وکیل نگہت داد بھی ربی پیرزادہ کی حمایت کرنے والوں میں شامل تھے۔

ٹوئیٹر پر بات کرتے ہوئے میشا نے کہا کہ اگرچہ ربی نے اس پر پبلسٹی اسٹنٹ کرنے کا الزام عائد کیا تھا جب وہ علی ظفر کے خلاف ہراساں کرنے کے الزامات سامنے آئی تھیں ، لیکن جب وہ متاثرہ کو "شرمندہ اور رسوا" کیا جاتا ہے تو وہ ہمیشہ آواز اٹھاتی۔

میشا نے اپنے ٹویٹ میں کہا ، "وہی خواتین جن پر ربی کے ذریعہ پبلسٹی اسٹنٹ کے طور پر بولنے کا الزام عائد کیا گیا تھا آج وہ غیر مشروط طور پر اس کا دفاع کر رہی ہیں۔

انہوں نے ٹویٹ کیا ، "میں ان نجی ویڈیوز کو لیک کرنے اور شیئر کرنے کی شدید مذمت کرتا ہوں اور جب مقتول کو شرمندہ اور رسوا کیا جاتا ہے تو میں ہمیشہ آواز اٹھاتا ہوں۔"




MEESHA SHAFI
@itsmeeshashafi

The same women who were accused of speaking up as a publicity stunt by Rabi are defending her unconditionally today. Including myself.
I highly condemn the leaking and sharing of these private videos and will always raise my voice when a victim is being shamed and humiliated. https://twitter.com/nighatdad/status/1190291172176125954 



View image on Twitter
Nighat Dad
@nighatdad
Those who are weaponizing nonconsensual intimate images and videos of @Rabipirzada and those who are forwarding them are committing crime under PECA. Don't be a silent bystander, report these tweets and do not forward this violence. http://www

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

No comments :